Zadzwoń teraz:
+48-601-916-392

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Dlaczego Kancelaria Gospodarcza Janusz Decka?
  2. Ile kosztują usługi biura rachunkowego i czy honorarium zależy od ilości dokumentów?
  3. A co jak przyjdzie kontrola z US lub ZUS?
  4. Czy Kancelaria Gospodarcza Janusz Decka świadczy wyłącznie usługi rachunkowe?
  5. Czy nawiązanie współpracy możliwe jest również w trakcie roku?
  6. Jak mam przekazać dokumenty do biura?
  7. Z kim będę kontaktować się w sprawach księgowych?
  8. Kto odpowiada za błędy popełnione przez Biuro rachunkowe?
  9. Czy nadal będę musiał sam kontaktować się z urzędami?

Odpowiedzi

1. Dlaczego Kancelaria Gospodarcza Janusz Decka?

Oto kilka najważniejszych powodów dlaczego warto powierzyć ewidencję księgową i podatkową do prowadzenia przez wyspecjalizowane Biuro rachunkowe.
Przekazując prowadzenie spraw księgowych i kadrowych do naszego Biura rachunkowego możesz oczekiwać:
1. Obsługi przez pracowników z długoletnim doświadczeniem z zakresu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń.
2. W razie pomyłki – naprawienia szkody, gdyż biuro jest ubezpieczone od skutków swoich błędów.
3. Oszczędności, ponieważ nie musisz utrzymywać księgowych, kupować wyposażenia, oprogramowania, literatury specjalistycznej, organizować szkoleń, itp.
4. Ciągłości obsługi nieprzerwanej chorobą czy urlopem zatrudnionego księgowego/księgowej.
5. Elastyczności w działaniu, gdyż biuro dostosuje się zarówno do zwiększonej ilości pracy jak również ewentualnego zmniejszenia jej nakładu.

2. Ile kosztują usługi biura rachunkowego i czy honorarium zależy od ilości dokumentów?

Honorarium uzależnione jest od rodzaju prowadzonej ewidencji, trudności zagadnień, wymagań Klienta oraz nakładu pracy, np. ilości dokumentów. Nie dysponujemy stałym cennikiem. Honorarium za usługi ustalamy indywidualnie z każdym Klientem.  Jeśli chcesz poznać cenę, jaką możemy zaproponować Tobie – umów się na spotkanie – prosimy o kontakt.

3. A co jak przyjdzie kontrola z US lub ZUS?

Uczestniczyliśmy aktywnie w wielu kontrolach przeprowadzanych przez Urzędy Skarbowe, Urząd Kontroli Skarbowej, ZUS oraz PIP w firmach naszych klientów. Za każdym razem służyliśmy naszą wiedzą i doświadczeniem ułatwiając przebieg kontroli. Wiemy jak rozmawiać w czasie kontroli i jak odpowiadać na zadawane pytania, by całość przebiegła szybko i sprawnie.

4. Czy Kancelaria Gospodarcza Janusz Decka świadczy wyłącznie usługi rachunkowe?

Specjalizujemy się w usługach rachunkowych. Jednakże w oparciu o zdobyte różnorodne wykształcenie naszych pracowników wychodzimy znacznie poza przepisy ustawy o rachunkowości i prawa pracy. Zajmujemy się również m. in.: rejestracją nowo powstających podmiotów, doradztwem gospodarczym. Ponadto współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie prawa.

5. Czy nawiązanie współpracy możliwe jest również w trakcie roku?

Tak. Każda pora jest dobra na założenie firmy. Zgłoś się do nas, a poprowadzimy dla Ciebie ZUS, podatki, GUS i wszystkie inne sprawy urzędnicze.

6. Jak mam przekazać dokumenty do biura?

Sposobów na przekazywanie dokumentów do biura jest wiele (dowóz dokumentów do biura przez Klienta, wysyłka drogą mailową, odbiór dokumentów w biurze klienta oraz przesyłka pocztą/kurierem) Wybór formy zawsze zależy od Państwa – my w tym zakresie dostosowujemy się do Państwa.

7. Z kim teraz będę kontaktować się w sprawach księgowych?

Każdemu z naszych Klientów przypisujemy dedykowanego pracownika biura , z którym może kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z wykonywanymi dla Państwa usługami. Na czas nieobecności wyznaczonego pracownika (choroba, urlop) zawsze wyznaczamy osobę zastępującą, która zna specyfikę państwa działalności oraz dokumentację z nią związaną.

8. Kto odpowiada za błędy popełnione przez biuro rachunkowe?

Za ewentualne popełnione błędy z tytułu wykonywanej umowy odpowiedzialność ponosi biuro i jesteśmy z tego tytułu ubezpieczeni.

9. Czy nadal będę musiał sam kontaktować się z urzędami?

W momencie podjęcia współpracy z naszym biurem przejmujemy w ramach udzielonego pełnomocnictwa odpowiedzialność za Państwa kontakty z urzędem skarbowym oraz ZUS minimalizując Państwa rolę w tym zakresie do absolutnego minimum. Każde otrzymane z urzędu pismo przesyłane jest mailem lub faxem do nas – a my załatwiamy resztę.

--!>

Pin It on Pinterest

Share This